Välkommen till Classic Style!

Välkommen till bloggen som riktar sig till Er som är trött på dagens massproducerade mode och vill klä dig på ett mer klassiskt och elegant sätt!

Idén med denna blogg kom då jag personligen tyckte att jag inte riktigt passade för dagens mode utan jag klädde bättre i det klassiska modet som passar in i vilket sammanhang som helst och som överlever alla modetrender. Det lustiga med det hela var att det inte bara jag som kände detta utan många andra tjejer och killar i min omgivning. Problemet var bara att de inte visste var de skulle vända sig för att få inspiration och tips. Det var då jag insåg att jag skulle starta denna blogg då jag är väldigt intresserad och har kunskap om mode och trender.

 

Jag hoppas att den här bloggen ska ge tips, inspiration och idéer till Dig som vill ha en Classic Style.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0